2011. szeptember 15., csütörtök

Egy nap a városban

Szabadidő, az, ami az egyetem kezdete óta nem volt, de lám ma, a sportnapnak köszönhetően nem kellett bemenni. Ki is használtam az alkalmat és Gyureval elmentünk fotózni. Régi vágyam volt, hogy szociofotókat készítsek, legalábbis a magam szintjén. Elég nehézkesen vettem elő a tereken a gépet, teljesen hulla vagyok valahogy..:D A móricczról indulva kezdtük a fotózást, ahonnan a Gellért-hegyre vettük az irányt, ott felmentünk egy jó kis lesifotós helyre, bár nem sokminden történt arrafele..



Átgyalogolva Pestre a Fővám téren lőttünk párat. Szépen megcsinált park, körbe padokkal, padok hajléktalanokkal. Kinek mi az álláspontja, nekem nem tetszik, hogy ahogy megcsinálnak egy közhelyet, máris belepik a csövesek.



Gyure ötlete révén a Váci utcán folytattuk az "alkotások" gyarapítását.






Itt sikerült leülnünk egy padra, ami szerencsére árnyékos volt, mivel számomra 20 fok felett kánikula van:D A Gellért hill másik oldalára is felhúztuk magunkat, és körülbelül ennyi volt a mai nap. Jó volt végre megint fotózni, remélem lesz még több időm rá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése