2011. október 27., csütörtök

Szimpla semmi

A mai matek gyakra fényképezővel mentem, így körbekérdeztem Ádámot, meg Jurijjt, hogy van-e kedvük jönni fotózni, Ádámnak a gépe otthon volt így ő nem jött, ám Jurij igen. Elsőre Juri benézett a  220voltba hátha megkapja az egy hónapja szervízben levő 50esét, vagy kap helyette egy másikat. Én addig kint vártam rá és elég fura (Ikarus 260?) buszokra lettem figyelmes. Elég érdekes fajzatok voltak, nem láttam még belőlük ilyet, mindkettőnek a hátulján klíma voltak felszerelve, ráadásul az egyik full fekete volt.

Módosítás: Megtudtam, hogy a Filmbsuz kft buszai, sminkelésre és egyéb dolgokra használják őket.

Nagyobb kéepkért katt

Majd Juri kijött az ideiglenes 50esével és elindultunk erre-arra, a többit már csak képekben. Tegnapival ellentétben ma alig csináltam pár képet, azok is elég erőltetettek lettek nagyrészt, de majd csak kilábalok ebből.:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése