Legelső helyszínen lehetett kisebb dolgokat venni, busztáblákat, öngyújtókat, jelzőtáblákat, maketteket és HÉV motorokat.
Innen áthaladtunk a forgóalvázjavítóhelyiségbe, ami megtalálható a többi kocsiszínbe is, ám motorokat csak Cinkotán javítanak.
Következő állomás a "kárpitos" terem volt. Itt végeznek mindenféle belső, esztétikai felújítást a szerelvényeken. A falon soksok műhelybe illő poszter díszelgett.
Ezekután még bementünk pár csarnokba, de ezeket már csak egybe.
Vezetőállás, meglepően kevés hely van a vezetőnek |
Ez adja ki a hév tipikus kattogó hangját |
Terepszögjavítás |
Majd még kint megnéztük a kiállított szerelvényeket.
Az Örsön pedig még sikerült lekapni a nosztalgiavonatot is, amivel én kihagytam az utazást mivel a csepeli vonalon ez a típus még mindig közlekedik, és ez az átfestett példány is jön vissza Csepelre.
Hm. És nem szóltál, te aljas. :P :D
VálaszTörlésA poszteres, a szerelőaknás, amin van egy sárga védősapis krapek és a gépindítás abszolút kedvenc.
Nem tudtam, hogy megrögzött hév mániás vagy és felkelsz szívesen 6kor, hogy körbevezesseenek.:D
VálaszTörlésA poszteresnél elvileg kiröhögtek, amikor fotóztam, dehát az tetszett meg..:D