2011. szeptember 4., vasárnap

Fotózz klub nyíltnap

Gyureet sikerült meggyőznöm nemrég, hogy regisztráljon a fotózz klub nyílt napjára és jelenjünk meg rajta. Ma reggel 9re mentünk a TF épületébe, ahol először egy rövid regisztráció majd egy hosszadalmas bevezető várt minket. Ezt követte a fotózás: 6 beltéri és 2 kültéri helyszín volt a kattintgatásra, amelyeken végigmentünk. A tömeg iszonyat nagy volt, mindenki exponált, egy beállításról csináltak az emberek vagy 9 képet.. Eközben Gyureval előszeretettel látogattuk a Canon standot és kölcsönöztünk optikákat, vázakat. Gyure az 5D-re és a 1.4/24-esre volt ráakadva, én pedig az 1D mk IV, 70-200 2.8 IS duót teszteltem. Hát.. ha nem is a felszerelésen múlik a kép, hihetetlen nagy különbség van, ha valaki profi felszereléssel fotózik. Többet voltunk a szabadtéri helyszíneken, mivel kevesebben voltak és még levegő is akadt. Én magam tanulságos napot zártam, megérte elmenni.










1 megjegyzés:

  1. Hát jah, nagy a különbség. :( Én is nézegettem azokat a képeket, amiket a 350D-vel és az 5D-vel csináltam ugyan arról az modellről. Más. Tisztább a kép. Úgyértem letisztultabbak a színek, a formák, a háttérben elmosott alakok sokkal szebben mosottak és persze a színátmenetek a dúrvák nagyon. Sehol egy hiba. Maga a kompozíció emberfüggő, ez tény, de ha azt amit látsz közel azonosan, vagy annyira élethűen akarod visszaadni, akkor szerintem kell a profi váz és az optika. Bár nem értem, hogy miért profi, én sem vagyok az, de az 5D-vel éreztem azt, hogy majdnem pontosan úgy látom a képen a történést, ahogy az a valóságban is volt. Kár hogy luxus a digitális fotózás. :(

    A képeid jók lettek, nagyon nagy százaléka tetszik. Jó egyébként, ha sok fotós vesz körül, inspirál, hogy jobbat csinálj még akkor is, ha tudod, hogy rosszabbat csinálnak mint te (egy pózról a 9-15 fotó szerintem nem egy tapasztalt és kreatív fotóst mutat be). Másrészt az agyonfotózott fashionfotókba ha egy kicsit életet viszel a kreativitásoddal, akkor már jobb lesz. :) Ezért tetszik nagyon a black minimálod, vagy ami utána van közvetlen.

    VálaszTörlés