A 8-as vonalon persze ez sokszor nem így működött, mivel hegynek felfele általában bekapcsolt a dízelmotor is induláskor, de a pesti oldalon az aránylag egyenes szakaszokon a villanymotor végezte a gyorsítást 20 km/h-ig, hegynek lefele viszont volt ahol 50 km/h-ig nem kapcsolt be az olajkályha. A hibrid technológia segítségével a fogyasztás mintegy harmadával is csökkenhet, ami kompenzálhatja, hogy a sima 7700-as Volvo árához képest 30-40%-al drágább. Jó esetben tehát az ár megtérülhet és a szennyezés is kevesebb lenne.
Utazás szempontjából nem lehet semmi panasz a buszra. A nagy melegben nagyon jól működött a klíma, az ülések a megszokottak voltak. A halk és rezgésmentes indulás csak fokozta a komfortérzetet, viszont emelkedőn felfele kicsit zavaró volt, hogy lassan váltott és olyankor kicsit visszarántott. És elég sokat gangolt, mivel 12 fokozatú váltót építettek bele, viszont ettől függetlenül teljesen komfortos.
Csak befele hajlik, hogy az utasok ne állják el a kilátást
Az út során többször merültek és töltöttek fel az akksik |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése