2011. október 26., szerda

Ferencvárosi pályaudvar

Ádámmal tegnap megdumáltuk, hogy géppel megyünk a suliba és órák után elmegyünk fotózni egyet. Mivel útközben bementem fotóstáskát venni így suli után hazacuccoltam és átpakoltam az új táskába, ami nagyon jó, talán kicsit nagy is.:)

Nagyobb képekért katt

Már régebben is elakartam menni (többször is) a Ferencvárosi pályaudvarra és a rendezőre, mivel Ádámnak is volt kedve ezért betájoltuk magunk, bár a rendező részéhez nem jutottunk el, nem tudtuk merre is van pontosan, de a pályaudvaron sikerült pár képet csinálni.









Rendező

Kis-Dacia, Szöcske


Szili

Most és most: Szili és Taurusz
Volt szerencsénk élőbe meghallgatni a Taurusz (Siemens 1047) szolimálását is indulásnál, bár az egy GySEV-es Tau volt. Aki nem tudná, hogy szolmizál: http://youtu.be/J1Yy-AOQcUs


Leakartunk menni a gépház fele, arra is jött egy dolgozó, aki bár mondta, hogy lelehet menni, de engedély kell oda, így visszaforudltunk és elindultunk a belváros fele, ahol átmentünk a szeretett egyetemünkön és a Szabadság-hídon.


"Bemész Megírod Egyes"


A fenti képnél kicsit próbálgattam mennyi zaj lesz a képen 3200as ISOnál.







A szokásosnál kicsit több képet csináltam, sajnos csak saját szemmel tudom értékelni a képeket.:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a képeid, főleg a sötétedés utániak. Külön kedven az elsuhanó villamos, annak ellenére, hogy kicsit vízszinteztem volna rajta.

    VálaszTörlés
  2. Örülök nagyon, hogy tetszik, most egy kicsit sok képet csináltam és elég sokat tettem fel, nem szoktam ennyit.:) A villamosos nem teljesen saját ötlet, bár tegnap is meg ma is próbáltam aránylag hosszabb záridős képeket cisnálni, máramennyit kézben kilehet tartani.

    VálaszTörlés