2011. július 28., csütörtök

Budapesti fotózás

Zadammal (Vellai Ádám) elmentünk fotózni a városba, amolyan amerre megyünk ott kattintunk elvvel. A Blahán találkoztunk majd onnan átmentünk a Városligetbe, ahol Zadam elővette a gépét. A kijelzővédője le volt ragasztva szigszalaggal és mondta, hogy ma maximum 24 képet csinál, mintha filmes gépe lenne és nem is nézi vissza őket. Nekem is tetszett az ötlet, így bár én nem ragasztottam le az LCD-t, de 24 kockát lőttem és nem néztem vissza őket.

Nagyobb méretért katt a képekre

A ligetben össze-vissza bolyongtunk, mentünk amerre láttunk valamit. Készült pár kép, bár vigyázni kellett nehogy elfogyjanak a kockáink.


Ádámmal egy-két fotó elejéig cseréltünk gépet



 Zadam képe rólam obicserélés közben

Menet közbe pont a 70-es troli vonala fele jártunk, majd el is mentünk vele a Kossuth térig, ahonnan a Moszkva  Széll Kálmán téren keresztül Gazdagrétre buszoztunk át, ahol két kép sikeredett.


 Nagyobb méretért katt a képekre

 Jó volt így fotózni, hogy korlátoztuk kicsit magunkat, jobban megfontoltam, hogy mit is kapok le, miben látok fantáziát.

3 megjegyzés:

  1. Ez a 24-ezés marhajó dolog, az megfőleg, hogy nem nézed vissza. Vagy egy hónapja beszélgettünk pár indással, hogy meg kéne játszani, csak mindig elsikkadt a dolog. Ádám látom megerőszakolta magát. :D

    A 24-ből ennyi amit fel tudtál használni? Ha bajban vagy, akkor vigyél magaddal még egy tekercset, vagy tegyél be egy 36-os Velviát a gépbe, meg egyet pótba a táskába. :D

    VálaszTörlés
  2. Én élveztem is, lehet kicsit mazo vagyok mondjuk:D 24ből egyet lőtt Ádám, 23ból pedig 11-12 tehát modnjuk fele sikerült.:)

    Á, már a 24es filmre is ráment a gatyám:D

    VálaszTörlés