2011. július 22., péntek

fotózás: Feneketlen-tó és Nemzeti Színház

Tegnapra megbeszéltük Gyureeval, hogy elmegyünk fotózni valamerre. A Feneketlen-tónál volt a találkozó, ami valójában nem is feneketlen, hanem 4-5 méter mély. Keletkezése pedig egy véletlennek köszönhető: munkások agyaggödröt ástak és vízfolyásra leltek. Hát így jött létre a tó, ami körül egy szép park található, mindenképpen érdemes meglátogatni. Gyureval találkoztunk, viszont esett, nagyon esett. Az esernyő alól kattintottam párat, mint ezt példul:


Ezután gyalog elmentünk a Boráros térig ahol beültünk a Mekibe egy kis időre, és mire kijöttünk alábbhagyott az eső. Innen gyalog mentünk a Nemzetiig, természetesen születtek képek is.

Duna-part menti sétány

 Gyuree


Ez utóbbi kép a sétány és a HÉV közötti területen készült, a lépcső alján tele volt szeméttel az egész. Mindez egy olyan helyen, ahol a parton egy kellemes út van kiépítve, a HÉV felől pedig újonnan épült lakások, irodák. Hátul pedig az új Nemzeti Színház, amelyet Siklós Mária tervezett és 2001 decemberében adtak át. Elvileg egy hajót akar ábrázolni, ami hol sikerült, hol nem.. A körülötte lévő tereket egyedien a Színházhoz alakították. Érdekes volt erről Gyureval beszélni, ő nem szereti azt ahogy kinéz, nekem pedig személy szerint tetszik, főleg a körülötte épült park. A végére még egy kép a "Hajó" elején készült padról.


4 megjegyzés:

  1. Hja, az eső nem kellett volna. Ízések és pofonok, nekem nem tetszik a Nemzeti. Üres és kihalt a kertje. A szobrok meg olyanok, mintha a régi színészek koporsói lennének, nekem legalábbis ez volt az első benyomásom róla. És még most is az, ha látom.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen mindenkinek más, bár a szobrok szerintem sem mutatnak jól.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. A kert levegőssége és az épület részletessége közt tényleg nincs, engem ez nagyon zavar. A kertben alig van valami, aztán ott a színház, aminek a pilléreiről cicomásabbnál cicomásabb szobrok lógnak. Nekem ez nem jön be.

    VálaszTörlés