2011. július 28., csütörtök

Régen és most

Persze a cím a nem túl távoli múltat takarja, mivel nem egész egy éve, tavaly augusztus 25-én kezdtem el fotózni, miután véletlen Zadam flickr-jét megnéztem és elhívtam egy közös fotózásra. A második fotózás alkalmával, ami pár napra rá volt, a Közelkedési Múzeum előtt álló járműveket örökítettem meg és tegnap a Városligeti séta során is elmentünk előttük. Emlékeztem, hogy a Nohab 004-est már akkoris lekaptam, gondoltam megteszem újra. Bár a kompozícióban nem is volt annyira nagy különbség, ám az utómunkában már van. Azt hogy milyen irányba fejlődök döntse el mindenki magában.:-)

Az első képeim egyike

 Az újabb Nohabos kép, 
direkt próbáltam ugyanabból a szemszögből

A "nosztalgia" még nem ért véget, most nézegetem az első képeket. :)

2 megjegyzés: